Hungerspelsportalen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hungerspelsportalen

May the odds be ever in your favor...
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Detta är staff!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Detta är staff! Empty
InläggRubrik: Detta är staff!   Detta är staff! Emptymån apr 09, 2012 8:55 pm

Tänkte berätta lite om vad alla i staff gör. Smile

Spelledare:
Spelledare är ett ord som jag har valt istället för admin. Spelledaren (jag) är den som styr och har ansvar för allt på sidan. Spelledaren är den som ändrar designen, färg på texten, väljer nya sponsorer, etc. Spelledarens namn står i en lila färg.

Sponsor:
Sponsor är ett annat ord för moderator, alltså en person som hjälper till att hålla ordning på sidan och medlemmarna. Sponsorerna ska se till att alla får den hjälp de behöver och att medlemmarna uppför sig samt följer reglerna. Sponsorer kan även låsa och låsa upp trådar, radera trådar och inlägg, ändra rubriker och flytta trådar till en annan kategori om det behövs. Sponsorernas namn står i en röd färg.

Om det är något ni undrar över så är det bara att skicka ett meddelande till mig(eller till någon annan i staff).

Jag(Spelledaren) är den som väljer nya sponsorer. Jag kommer först att skicka ett meddelande till den personen då och man får givetvis tacka nej till att bli sponsor. Smile

Det hjälper inte ett dugg att tjata om att få bli sponsor, jag väljer själv de jag tycker är lämpliga för jobbet.
Till överst på sidan Gå ner
 
Detta är staff!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hungerspelsportalen :: Forum :: Hungerspelsportalen-
Hoppa till: