Hungerspelsportalen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hungerspelsportalen

May the odds be ever in your favor...
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Tips på ranker?

Gå ner 
+2
Pelmis00
Ekkiis
6 posters
FörfattareMeddelande
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 29, 2012 10:36 am

Jo, nu är det så att jag behöver lite tips på ranker.
Jag har ett par stycken redan, som medborgare, är vid slåttern, etc. Som man får vid ett visst antal inlägg.

Men jag har helt hjärnsläpp nu och behöver lite tips på fler ranker. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Pelmis00
Är vid slåttern
Pelmis00



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 29, 2012 12:58 pm

kom på en vid Ymnigshornet¨. ska kolla igenom bökerna efter mer saker.
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 29, 2012 1:05 pm

Tack! Smile Ska nog också leta igenom lite. :3
Till överst på sidan Gå ner
Muterad Apa
Blir utvald till deltagare
Muterad Apa



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 29, 2012 8:13 pm

Kanske "Volunteerar (haha har hjärnsläpp och minns inte det svenska ordet xD) till Hungerspelen, "Springer från brand", "Vinner Hungerspelen", "Startar revolt", "Besegrar regimen"

Jag har en väldigt dålig fantasi, ja, men dessa kan ju bara vara en liten inspirationskälla. :p
Och så var det ju väldigt många luckor mellan varje rank jag skrev och så, som dom tre sistnämnda passar ju när man skrivit många inlägg. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 29, 2012 9:02 pm

Åh, ja, tack så mycket! :3
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytis sep 11, 2012 8:13 pm

Vinner hungerspelen kanske? Wink Kysser Peeta? Det är bara lite förslag men men... Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptymån jan 14, 2013 7:30 am

Ska det va från alla böckerna? Eller bara de första?
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytis jan 15, 2013 5:35 pm

För tillfället behövs det bara från första boken, då ingen har skrivit tillräckligt många inlägg för att komma till en högre rank.

Men med tiden kommer det behövas från de andra böckerna också, om forumet ens kommer så långt, med tanke på att det har varit inaktivt ett par månader nu.

Ber om ursäkt för det, hade inte tid till sidan förut och sen glömde jag tillslut bort den. Men sen fick jag mail om sidan(att någon blivit medlem, ansökt att joina olika distrikt, etc), och nu blev jag lite småsugen att försöka få igån sidan igen även fast den aldrig ens hade hunnit bli särskillt aktiv.

Går dock i nian nu och har därför en massa plugg och nationellaprov framför mig, vilket jag kommer försöka att prioritera. Men kommer förhoppningsvis logga in lite då och då och även göra lite uppdateringar ibland. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyons jan 16, 2013 6:37 pm

Ekkiis skrev:
För tillfället behövs det bara från första boken, då ingen har skrivit tillräckligt många inlägg för att komma till en högre rank.

Men med tiden kommer det behövas från de andra böckerna också, om forumet ens kommer så långt, med tanke på att det har varit inaktivt ett par månader nu.

Ber om ursäkt för det, hade inte tid till sidan förut och sen glömde jag tillslut bort den. Men sen fick jag mail om sidan(att någon blivit medlem, ansökt att joina olika distrikt, etc), och nu blev jag lite småsugen att försöka få igån sidan igen även fast den aldrig ens hade hunnit bli särskillt aktiv.

Går dock i nian nu och har därför en massa plugg och nationellaprov framför mig, vilket jag kommer försöka att prioritera. Men kommer förhoppningsvis logga in lite då och då och även göra lite uppdateringar ibland. Smile
okej... men kanske "hjälper Rue"? "Festmåltid!"? "Kysser Peeta"? "Målbålgeting anfall"? Vet inte bara några idéer Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyons jan 16, 2013 9:48 pm

^ Tack för förslagen! Smile
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyons jan 16, 2013 10:09 pm

Vet nt...invigningscermonin, skjuter äpple, brinner på scen... kanske?
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytor jan 17, 2013 1:42 pm

Kanske inte passar här men vilken ordning kommer de som finns i? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytor jan 17, 2013 2:35 pm

Vad menar du?
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytor jan 17, 2013 6:30 pm

Elsa98 skrev:
Kanske inte passar här men vilken ordning kommer de som finns i? Very Happy

Rankerna som redan finns alltså?

För tillfället väljer jag nog att hålla det hemligt, så att det blir lite som en överraskning när man väl kommer till de rankerna. c:
Till överst på sidan Gå ner
Zendaya
Är på tåget
Zendaya



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytis feb 12, 2013 4:58 pm

"Spränger karriäristernas matförråd" eller nått...

Förresten, när kommer jag bli godkänd i ett distrikt?
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyons feb 13, 2013 9:39 am

Zendaya skrev:
"Spränger karriäristernas matförråd" eller nått...

Förresten, när kommer jag bli godkänd i ett distrikt?
Förlåt att du inte har blivit godkänd än, ska godkänna dig nu!
För att bli godkänd så måste jag själv acceptera varenda förfrågan, vilket jag inte har kunnat göra eftersom att jag inte har varit inloggad på ett tag.

Tycker det där sättet att få färg på sitt användarnamn/joina ett distrikt är så krångligt, ska försöka se om det går att fixa att alla får det direkt, eller att man kan joina distrikt utan att behöva godkännas.
Till överst på sidan Gå ner
Zendaya
Är på tåget
Zendaya



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptytor feb 14, 2013 2:05 pm

Ekkiis skrev:
Zendaya skrev:
"Spränger karriäristernas matförråd" eller nått...

Förresten, när kommer jag bli godkänd i ett distrikt?
Förlåt att du inte har blivit godkänd än, ska godkänna dig nu!
För att bli godkänd så måste jag själv acceptera varenda förfrågan, vilket jag inte har kunnat göra eftersom att jag inte har varit inloggad på ett tag.

Tycker det där sättet att få färg på sitt användarnamn/joina ett distrikt är så krångligt, ska försöka se om det går att fixa att alla får det direkt, eller att man kan joina distrikt utan att behöva godkännas.
Det låter bra! Smile
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptymån apr 22, 2013 7:45 pm

Behövs det fortfarande ranker?? Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Zendaya
Är på tåget
Zendaya



Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Emptyfre jun 14, 2013 8:40 am

Ett tips som den allra sista ranken kan ju vara "Mockingjay" eller "Härmskrikan".
Eller ledare för Panem. Cool
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tips på ranker? Empty
InläggRubrik: Sv: Tips på ranker?   Tips på ranker? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tips på ranker?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hungerspelsportalen :: Forum :: Hungerspelsportalen-
Hoppa till: