Hungerspelsportalen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hungerspelsportalen

May the odds be ever in your favor...
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Färg på användarnamn?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Emptytor jan 17, 2013 5:16 pm

Vad är det för skillnad på blått och vitt användarnamn? Wink Känner mig lite förvirrad clown Har sett att det finns gott om både blå och vita användare men vad är skillnaden mellan dessa. Sen hade jag en fråga angående sponsorer... Finns det några sponsorer hittills eller finns det bara planer på att skapa sponsorer? Är bara lite nyfiken Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Sv: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Emptytor jan 17, 2013 6:54 pm

När man blir medlem på sidan så har alla ett ''vitt'' användarnamn och det ändras inte förens man har blivit medlem i något distrikt.
Alltså så blir användarnamnen blåa när man har blivit medlem i något av de distrikt som finns.

Just nu finns det inga sponsorer, då jag klarar av att sköta sidan själv eftersom att det inte finns så många aktiva medlemmar än. Men planer på att skaffa sponsorer lite senare finns definitivt! Smile

Flyttar tråden till ''Hungerspelsportalen'', då jag tycker att den passar in lite bättre där. Smile
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Sv: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Emptymån jan 21, 2013 11:28 pm

Mitt är blått Smile
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Sv: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Emptytis jan 22, 2013 7:49 pm

rue31 skrev:
Mitt är blått Smile
jepp, för du har gått med i ett distrikt! Very Happy bounce rabbit
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Sv: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Emptyons feb 13, 2013 10:20 am

Nu borde alla användare automatiskt hamna i gruppen ''Alla användare'', vilket gör att alla har ett färgat användarnamn.

Försöker fixa att man kan gå med i ett distrikt också, utan att behöva bli ''accepterad'' av mig.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Färg på användarnamn? Empty
InläggRubrik: Sv: Färg på användarnamn?   Färg på användarnamn? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Färg på användarnamn?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hungerspelsportalen :: Forum :: Hungerspelsportalen-
Hoppa till: