Hungerspelsportalen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hungerspelsportalen

May the odds be ever in your favor...
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Hungerspelen: Filmen

Gå ner 
+6
Elsa98
Clatoforever
Pelmis00
Ekkiis
JMason
Muterad Apa
10 posters
FörfattareMeddelande
Muterad Apa
Blir utvald till deltagare
Muterad Apa



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytor jun 28, 2012 8:34 pm

Vad tycke ni om den första filmen? Levde den upp till era förväntningar, eller blev ni besvikna när ni såg den? Var skådespelarna bra? Skulle ni ha velat ändra på något? Och tyckte ni den var lika bra, bättre eller sämre än boken?

Jag började läsa Hungerspelen dagen efter jag sett den på bion, och hade därför inte så stora förväntningar, och gillade den starkt, var inte heller missnöjd med några av skådespelarna och tyckte den var lagom blodig. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Är vid slåttern
JMason



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytor jun 28, 2012 8:39 pm

MEEEEER BLOD, EHEHHE
Skådespelarna var bra, dock var Cinna inte som jag hade tänkt mig..
Vissa bra saker som borde varit med hade de tagit bort men de hade även lagt till en grej som jag älskade, Catos tal där i slutet<3
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Spelledare
Ekkiis



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytor jun 28, 2012 8:46 pm

Jag hade inte läst boken när jag såg filmen, så jag hade inte så höga förväntningar. ^^
Lite saker i boken som inte var med i filmen hade jag velat att de tog med, men man förstår ju att de måste minska ner ganska mycket.
Jag är väldigt nöjd med skådespelarna! Särskillt Alexander. <3 Har älskat honom i flera år, blev överlycklig när jag fick reda på att det var han som spelade Cato. Very Happy
Man kan väl säga att jag har en liten kändiscrush på honom... Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Pelmis00
Är vid slåttern
Pelmis00



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytor jun 28, 2012 11:10 pm

Jag hade läst boken när jag såg filmen, men inte hela. Så jag hade ändå ganska hård press på filmen, men bled riktigt nöjd. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Clatoforever
Är vid slåttern
Clatoforever



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytis jan 15, 2013 8:30 pm

Älskar den, inte lika bra som boken förstås. Älskar Cato's tal i slutet, Clove's död. uivbgikldsvbikds Clove och Cato borde vinna. Mähähä.
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptyons jan 16, 2013 6:39 pm

Älskar den fast inte lika bra som boken förstås Wink Men bara älskar Katniss! <3
Till överst på sidan Gå ner
rue31
Är på tåget




Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptyons jan 16, 2013 10:02 pm

Har läst alla böcker x 2 och sett filmen flera gånger... älskar den!
Till överst på sidan Gå ner
IsabelleFuhrman<3
Blir utvald till deltagare
IsabelleFuhrman<3



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptymån jan 21, 2013 4:10 pm

läste boken innan filmen så jag tänkte mig mycket på andra sett Smile Men är väldigt missnöjd med President Snow :S och Cinna lite. Men bara lite. hehe
De borde Haft med Madge också tycker jag! och hur Cato ber Clove att stanna hos honom, so lovely <3
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytis jan 22, 2013 7:56 pm

Gillar inte alla ändring de gjort som t.ex. I slutet är Peeta döende inte lite skadad i benet?!? Mad Och som ni säger så saknar jag Madge! scratch
Till överst på sidan Gå ner
Zendaya
Är på tåget
Zendaya



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptylör feb 09, 2013 9:41 am

Jag hade läst boken innan jag såg filmen, så jag var ganska kritisk först då jag såg den.
Men sedan så såg jag om den och gillade den bättre och bättre. Nu älskar jag filmen.

Klicka på plustecknet på höger sida----->
Till överst på sidan Gå ner
Elsa98
Träffar mentor
Elsa98



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptytis feb 12, 2013 4:20 pm

Tyckte först väldigt illa om Rue för det var inte så jag föreställt mig henne men nu älskar jag henne... Var nog bara tvungen att vänja mig Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Primrose
Är vid slåttern
Primrose



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptysön feb 17, 2013 12:00 pm

Alltså det är den bästa film som har gjorts av en bok som jag sett!
Dom hoppade inte över något "särskilt". Det var bra!
Sen kunde ju vissa skådespelare se likare ut vad jag hade föreställt mig :'D Men ändå är ju hur bra hen spelar sin roll som är det viktiga. Det tycker jag att alla gjorde bra!
Till överst på sidan Gå ner
Zendaya
Är på tåget
Zendaya



Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Emptysön feb 17, 2013 4:48 pm

Primrose skrev:
Alltså det är den bästa film som har gjorts av en bok som jag sett!
Dom hoppade inte över något "särskilt". Det var bra!
Sen kunde ju vissa skådespelare se likare ut vad jag hade föreställt mig :'D Men ändå är ju hur bra hen spelar sin roll som är det viktiga. Det tycker jag att alla gjorde bra!
Madge var ju inte alls med...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hungerspelen: Filmen Empty
InläggRubrik: Sv: Hungerspelen: Filmen   Hungerspelen: Filmen Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hungerspelen: Filmen
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hungerspelen ABC
» Primrose i Hungerspelen

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hungerspelsportalen :: Forum :: Hungerspelen-
Hoppa till: